Pasqua 2011

Vaig comentar a Twitter els mateixos diumenge i dilluns de Pasqua com havíem passat els dos dies de Pasqua. En una d'aquelles piulades vaig prometre que penjaria unes fotos. Això és el que vaig a fer ara.
Diumenge, després d'haver estat de matí a la Visitatio Sepulchri a Gandia, vam anar cap a la Marina.


Vam estar passejant un poc per Llíber (han deixat un poble magnífic amb les darreres modificacions) i vam anar a dinar a Les Terrasses de la Torre.
Ja feia bastants anys que no havia estat a Les Terrasses i em vaig trobar un local canviat d'aspecte però on es menja bastant bé encara.
Com vaig comentar aquell dia, les coques per començar estaven espectaculars. L'arròs en crosta de després no és cap meravella (passable només). El vi sí que era magnífic (Ribera del Duero: De Bardos 2006).
El que em va resultar novedós (fa anys això no ho feien a Les Terrasses) van ser els gin-tonic de després de dinar. La tria entre les diferents ginebres i tòniques és molt particular. Et posen sobre la taula tot el que tenen perquè tries allà mateix (una manera com una altra d'estalviar-se una carta, ja que amb el vi van fer el mateix). A continuació l'abocament de la ginebra sobre la copa a través d'una canya és molt curiosa. Us deixe unes quantes fotos de tot aquest procés:






































Dilluns vam passar el dia pel sud de la Vall d'Albaida sota la pluja. Un passeig mullat per Bocairent, una visiteta al celler de J Belda a Fontanars on vam comprar unes botelletes per aprofitar la visita i dinar a Casa Julio (al restaurant tradicional). Res extraordinari a Casa Julio tret de la màgnum Maduresa 2006 (bona, com esperàvem). A la vesprada vam fer un passeig (ja sec) per un Ontinyent sense una ànima i per un Carrer Major que ens va donar una pèssima sensació d'abandonament.