Gràcies, moltes gràcies.

Divendres passat, 17 de juny, vam celebrar un sopar en què s'homenatjava tres companys que han arribat a la seua jubilació i el centre actual, que es jubila també perquè s'està acabant de construir el nou Institut Enric Valor de Pego.
Un dels companys jubilats, com sabeu quasi tots els qui em llegiu, sóc jo mateix i els altres són Josepa Gilabert i Víctor Navarro.
L'acte va resultar magnífic, començant pel lloc (el pati de l'Institut) que es va condicionar i adornar de manera acurada, seguint pel sopar que va servir el càtering del recentment proclamat campió d'Espanya de cuiners, Evarist Miralles, i continuant amb el fi de festa que va ser impressionant. Van venir un  nombre important de xiques i xics de la banda de música que ens van tocar diversos pasdobles i marxes mores, es va projectar un vídeo molt agradable sobre els tres companys (gràcies, Maite, Rosa, Dolors i....) i amb la presentació de Tomàs Llopis vam dir unes paraules els homenatjats: Josepa, Víctor i jo seguides de regals per als tres presentats pel mateix Tomàs, per Joan Ramon Morell i per Paco Lleches (gràcies a tots ells per les boniques paraules que ens van dedicar)

Les meues primeres paraules van ser de record a dues persones que van passar abans que jo per aquesta fita de la jubilació a les quals jo estimava moltíssim i que ens van deixar ben aviat: el meu germà Miguel i el meu amic Juli. A continuació vaig donar les gràcies a la meua família que em va acompanyar i a tots els assistents a l'acte. Com que no podia citar totes les persones que hi érem, vaig recordar especialment els companys de departament que he tingut en els meus anys per ací (Adela, Merxe, Rosa, José Vicente, Paco i Emili) i els companys i companyes que em van ajudar en el seu dia en les dures tasques de la direcció del centre (Dolors Arnal, Lluïsa Parra, Juli Giménez, Merxe Fuster, Tomàs Llopis, Dolors Femenia). Després vaig donar les meues raons per agafar la jubilació les quals ja havia explicat en aquest mateix bloc en un post anterior i, com no podia ser d'un altra manera, em vaig oferir per col·laborar amb els companys del departament i amb la direcció i qualsevol
iniciativa futura del centre.
Gràcies especials a Gemma Pastor i Elvira Cambrils perquè van ser dues organitzadores excepcionals dels actes, així com a Juanjo Llorca i Rosa Berbegall i totes aquelles persones que han col·laborat en l'organització (perdoneu si se m'oblida algú)
Com que el centre no es podia acomiadar per ell mateix, vaig preparar un vídeo curtet on feia un repàs a les diferents etapes que ha tingut el centre, amb les diferents nomenclatures per les quals ha passat, i algunes fotos que arreplegaren un poc la vida del centre, amb alumnes fent activitats lúdiques (viatges) o acadèmiques (prova Cangur, itinerari matemàtic...), amb professors i professores i amb un record per als nostres companys de l'Institut de Thonon amb els quals hem compartit  activitats d'intercanvi durant bastants anys.
El vídeo el podeu veure en l'enllaç que segueix.


Acabe com he començat: Gràcies, moltíssimes gràcies