Una altra vegada els assajos de la banda

Divendres passat vaig estar a l'assaig de la banda on estem preparant el concert de Santa Cecília del dia 14 de novembre.
Em va donar la impressió que no havia eixit de la meua tasca habitual a l'Institut. L'única cosa que canviava era que no feia jo el paper de fer atendre el personal si no que eixa feina la feia el director.
Tot el temps (quasi dues hores) sentint: Calleu; Feu el favor de callar; no em deixeu sentir tal o qual solista,...
Jo, i supose que molta més gent, vaig als assajos per avançar en la preparació dels concerts, per passar-ho bé tocant però és molt decebedor que siga una prolongació de les classes d'ESO de l'Institut.
Ara fa un poc més d'un any ja reflexionava jo sobre aquestes coses i vaig publicar un post en aquest bloc que podeu llegir en aquest enllaç.
Agrairé comentaris i opinions al respecte. Gràcies