Quin començament. Altra vegada

L'any passat, tal dia com avui 8 de setembre, va començar la malatia del meu germà Miguel que tots sabeu com va acabar (podeu revisitar aquest apunt o aquest altre) i enguany sembla que tornem a començar.
Ahir, dia 7, vaig rebre una trucada de Tomàs Llopis a mitjan matí per donar-me una malíssima notícia. Havia mort a Calp Julie McLucas, companya de feina en l'Institut de Pego i molt bona col·laboradora fa bastants anys com a vicedirectora quan jo m'encarregava de les tasques de direcció.
Per la vesprada vam acudir a la cerimònia de l'enterrament que va resultar molt emotiva i amb presència massiva de gent de l'ensenyament (professorat, alumnes, pares) i de tot el poble perque la Julie era molt estimada allà on anava. Li vam donar el condol al seu marit Paco en nom de tota la comunitat escolar de Pego.
Com us podeu imaginar torne a començar el curs amb el ànims baixos després del que ha passat els dos últims anys (recordeu Juli Giménez, Pep Bas i el meu germà). Espere recuperar-me aviat d'aquesta situació. Us ho aniré contant