Represa després de vacances

El meu darrer post va ser del 21 de juliol, és a dir, fa més d'un mes i crec que ja va sent hora que diga per ací alguna coseta.
Durant el mes d'agost no he escrit res, encara que he estat temptat diverses vegades. Però no trobava bé cap cosa de les que se m'ocorrien, malgrat que vaig estar uns dies a Eivissa de nou i a Formentera, per primera vegada. També han passat bastants coses relacionades amb el finançament de les Escoles de Música que, com bé sabeu, és un tema que m'interessa molt. Altres temes que també seguesc, com l'actuació de la Conselleria d'Educació, també han donat bastant de si (pregunteu a la gran quantitat de gent que esperava les comissions de serveis o als resultats desastrosos de la primera resolució telemàtica de les destinacions del professorat o el retalls bestials que s'han fet a les places de professorat o...)
Però tot això no em va fer seure i escriure unes ratlles al respecte.
Ha estat ara, que he començat a anar a l'Institut i he vist davant de mi el nou curs, que m'han agafat ganes de seguir amb aquestes reflexions.
Em propose fer un seguiment freqüent de les meues activitats i cabòries aquest curs que, segurament, serà el meu darrer curs en l'ensenyament.
Sembla que ha començat el compte enrere. Com em recorden Tomàs Llopis i Paco Lleches a sovint estic ara mateix en la situació de -3 (tres trimestres).
Ja us aniré contant cosetes.